Дошкільний підрозділ "ДИВОКРАЙ
понеділок, 29 серпня 2016 р.
Аналіз ШМО вчителів природничо-математичного циклу
Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов.
Саме тому в 2015-2016 н.р. вчителі природничо-математичного циклу працювали над втіленням в життя науково-методичної проблеми «Вдосконалення форм і методів організації уроків природничо-математичних наук через урізноманітнення особистісно орієнтованої системи навчання, застосування передових технологій для розвитку творчої особистості кожного учня».
У своїй педагогічній та навчальній діяльності члени методичного об’єднання вчителів природничо-математичних циклу особливу увагу звертали на нові підходи до організації навчання та зростання інтелектуального рівня дітей, розвитку логічного мислення. На уроках біології, географії, фізики, хімії, математики,інформатики,музичного мистецтва та художньої культури використовували ефективні методи, прийоми та організаційні форми, що орієнтовані на особистість учня, на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей і реалізації інтересів та прагнень кожного учня.
Форма планування роботи методичних об*єднань довільна, але враховані досвід роботи вчителів, їхні здібності, інтереси, стаж роботи, освіта, рік атестації, підсумки успішності учнів з навчальних предметів. Забезпечення високого методичного й професійного рівня діяльності вчителів є підвищення кваліфікації та атестація, індивідуальна самоосвітня робота.
неділя, 28 серпня 2016 р.
пʼятниця, 19 серпня 2016 р.
"Вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться".
К.Ушинський
Проблема над якою працюю:
"Нетрадиційні форми роботи на уроках,їх роль у вихованні інтересу до біології".
Моє педагогічне кредо:
Біологія, як предмет природничого циклу, покликана формувати в учнів цілісне уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу; екологічний спосіб мислення; роль і місце людини в довкіллі, її моральну відповідальність за збереження природи; здоровий спосіб життя. Все це ті компетенції особистості, яких потребує сучасне суспільство. У зв’язку із реформуванням системи освіти, переосмисленням змісту і завдань навчання перед вчителем постає безліч питань, але головні з них такі: Як навчити школяра любити навчатися? Як стимулювати його до активного пізнання? Як створити умови для розвитку і реалізації особистості?
Моє педагогічне кредо:
"Будьте самі шукачами дослідниками. Не буде вогника у вас-вам ніколи не запалити його в інших".
Якщо твої плани розраховані на рік - сій зерно,
Якщо на десятиріччя - сади дерева,
А якщо на ціле життя - віддай дітям часточку душі своєї - навчай їх.
Вчитель – це професія неординарна. Особливість цієї
професії полягає у тому, що вчитель працює не шаблонно, не за заготовленими
наперед алгоритмами. Кожна педагогічна ситуація унікальна, неповторна. Адже
добре відомо, що копіювання, навіть найвдалішого уроку проведеного в іншому
класі чи уроку колеги, може виявитись вкрай невдалим. Тобто робота вчителя
завжди вимагає творчого підходу. Комплекс завдань з якими щодня стикається
вчитель містить досить багато різних за характером задач, які стосуються
навчання, виховання та розвитку учнів.
Біологія, як предмет природничого циклу, покликана формувати в учнів цілісне уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу; екологічний спосіб мислення; роль і місце людини в довкіллі, її моральну відповідальність за збереження природи; здоровий спосіб життя. Все це ті компетенції особистості, яких потребує сучасне суспільство. У зв’язку із реформуванням системи освіти, переосмисленням змісту і завдань навчання перед вчителем постає безліч питань, але головні з них такі: Як навчити школяра любити навчатися? Як стимулювати його до активного пізнання? Як створити умови для розвитку і реалізації особистості?
Підписатися на:
Дописи (Atom)