Позакласна робота

         Позакласна робота – сходинка до особистого росту учнів.                            Позакласна  робота   має    не менше значення, ніж навчальна діяльність. Важливо поєднувати урочну систему з позакласною роботою з предмету.


     
Робота з обдарованими учнями

        Умови роботи в школі дозволяють проводити виявлення учнів зі здібностями до вивчення біології та екології. З цією метою я проводжу анкетування,тестування,бесіди з учнями,вчителями. На ранніх етапах вивчення, сприяю розвитку інтересу до предмета-пропоную для читання цікаву науково-популярну літературу. Доцільним вважаю використання індивідуальної програми,творчих задач,дослідів. Результативним виявилося включення таких учнів у роботу класу в ролі консультантів на семінарах і заліках,дослідників при вивченні нового матеріалу,при підготовці додаткового матеріалу. Це дозволяє залишити учня в полі зору свого класу,сприяє його подальшому розвитку,систематизує знання,зміцнює його авторитет серед  однолітків,привчає до самостійної діяльності.
               -Виготовлення презентацій та творчих робіт:
        -Ученицею 11-А класу  Бобик Вікторією «Врятуймо природу разом»
   - Ученицею 8-А класу Бута Богданою -  “ Збережімо життя первоцвітам!”                                                                                                                                       -Ученицею 11-Б  класу   Гричка  Вікторією   “ Майбутнє лісів. Яке воно?
              -Підготовка до олімпіад.
      Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах-важлива складова навчально-виховного процесу,що сприяє не тільки підвищенню їхньої зацікавленості у навчанні,але й формуванню у них важливих інтелектуальних та загально навчальних умінь:аналізувати,узагальнювати й систематизувати фактичний і теоретичний матеріал,працювати з різними інформаційними джерелами,логічно й послідовно викладати свою думку. Тому вважаю,що підготовка учнів до участі в предметних олімпіадах різних рівнів повинна проводитися системно.
       Готуючи учнів до олімпіади, намагаюся, щоб вони знали не тільки матеріал                  програми, а й самостійно засвоювали знання значно глибші. Приділяю увагу тестовим завданням різної складності.
                  Робота із слабовстигаючими учнями.
       В кожному класі визначаю учнів що належать до категорії « слабо встигаючих». Складаю графіки і тематику роботи з цією категорією учнів. Вірю у здібності «слабковстигаючого» учня та намагаюся передати йому цю віру. На кожному уроці сплановую індивідуальну або групову роботу з цими дітьми та  пропоную їм однотипні завдання. Кожний урок – продовження попереднього. Багаторазове повторення основного матеріалу – один із прийомів зі слабкими. На засіданнях м/о звітую, ділюся досвідом з напрацьованого матеріалу.
            Позакласні заходи.                                                                                                  Вже традиційними стали в школі «Свято квітів», «Тиждень екології», «Свято     зустрічі птахів», «День Землі», «День Води»; тематичні лінійки «СНІД - чума століття», «Не пусти життя за димом», «Туберкульоз - хвороба цивілізації». 

   
 
             Один з найкращих проявів людського характеру – любов до природи.
Ніякі наочні посібники і слова не замінять дитині безпосереднього спілкування з природою, коли вона чує шум вітру в гілках дерев, бачить різноманітні барви палітри природи, помічає найдрібніші зміни в лісі і на полі. І чим більше відбувається цих зустрічей з природою, тим більш чутливішою стане душа кожного нашого вихованця. Одним із напрямків екологічного виховання є походи та еколого-краєзнавчі експедиції, мета яких – створення сприятливих умов для кращого пізнання рідного краю, вивчення його багатств, розуміння краси природи. Експедиції мають цілеспрямований характер, являють собою колективну творчу справу, в якій кожен має своє доручення. Результатом є творчі звіти у вигляді випуску газет, фоторепортажів.
        
  Екологічна агітбригада.

У школі створена і діє агітбригада «Еколог». Учасники агітбригади займаються науково-дослідницькою роботою з метою вивчення природи рідного краю. Активними учасниками є учні 7-11 класів, з якими проводимо конференції, екскурсії, приймаємо участь у різних екологічних конкурсах.
                                




                                     

 Акція „Первоцвіт” проводиться в Україні щороку, але, тим не менш, торгівля підсніжниками не припиняється. Бажання людей збагатитися не знає меж. Але, перед тим як зірвати, або придбати букет первоцвітів, згадаймо слова Джеральда Даррелла: „ Пам’ятайте, у рослин та тварин немає депутатів, їм немає кому скаржитися, їх немає кому захистити, окрім нас, людей, які разом з ними живуть на цій планеті...”.

Сьогодні ми все частіше чуємо слова “екологія”, “забруднення навколишнього середовища”, “забруднене довкілля”… Ми вже стали звикати до цих слів і продовжуємо свою бездіяльність. Нерозумні дії людей на планеті Земля у найближчий час можуть повернутися великими нещастями, бідами усього людства. В долі природи – наша доля, і ми повинні зробити все для того, щоб використати останній шанс і допомогти рідній природі, тим самим зможемо продовжити життя в наступних поколіннях. Що ж можемо ми, школярі, зробити для навколишнього середовища? З чого треба почати свої дії? Хто в цьому допоможе нам? Як організувати роботу, щоб зберегти надбання природи у нашому селі? Задумуючись над екологічними проблемами світу, перш за все потрібно дбати про чистоту тієї території , на якій ти проживаєш. Саме такі думки, які актуальні у наш час, і спонукали розробити акцію “Чисте довкілля навколо нас”, яка відбулася 18 березня в с.Монастирець.


Немає коментарів:

Дописати коментар