пʼятниця, 19 серпня 2016 р.

"Вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться".

                                                                                                             К.Ушинський 




 Проблема над якою працюю:


"Нетрадиційні форми роботи на уроках,їх роль у вихованні інтересу до біології".

Моє педагогічне кредо:

"Будьте самі шукачами дослідниками. Не буде вогника у вас-вам ніколи не запалити його в інших".

Якщо твої плани розраховані на рік - сій зерно,

Якщо на десятиріччя - сади дерева,

А якщо на ціле життя - віддай дітям часточку душі своєї - навчай їх.

       Вчитель – це професія неординарна. Особливість цієї професії полягає у тому, що вчитель працює не шаблонно, не за заготовленими наперед алгоритмами. Кожна педагогічна ситуація унікальна, неповторна. Адже добре відомо, що копіювання, навіть найвдалішого уроку проведеного в іншому класі чи уроку колеги, може виявитись вкрай невдалим. Тобто робота вчителя завжди вимагає творчого підходу. Комплекс завдань з якими щодня стикається вчитель містить досить багато різних за характером задач, які стосуються навчання, виховання та розвитку учнів.

     
   Біологія, як предмет природничого циклу, покликана формувати в учнів  цілісне уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу; екологічний спосіб мислення;  роль і місце людини в довкіллі, її моральну відповідальність за збереження природи;  здоровий спосіб життя. Все це ті компетенції особистості, яких потребує сучасне суспільство. У зв’язку із реформуванням системи освіти, переосмисленням змісту і завдань навчання перед вчителем постає безліч питань, але головні з них такі:  Як навчити школяра  любити навчатися?  Як стимулювати його до активного пізнання?  Як створити умови для розвитку і реалізації особистості? 

Вплив алкоголю на 3 органи людини [Max Ukas video]

Ендокринна система

Дихання

Сечовидільна система людини

Опорно-рухова система людини

Анатомія. Травна система

Твій організм  Тетяна Мигаль

9 клас -будова мязів ч1

Увага! На Закарпатті з'явилися небезпечні мошки