пʼятниця, 20 листопада 2015 р.

Відкритий урок з біології "Клас Павукоподібні".


Відкритий урок з біології










                 
                                                                      


 Розгорнутий план-конспект
                уроку на тему                                                                                           
Тема. Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу.
Мета уроку: дати загальну характеристику класу Павукоподібні, показати особливості його будови, пов’язані із життям на суходолі; розвивати логічне мислення, творчу активність учнів; формувати вміння і навички роботи з роздавальним матеріалом, підручником, схемами; виховувати бережливе ставлення до природи.
Очікувані результати: учні називають загальні ознаки представників класу Павукоподібні; учні пояснюють особливості пристосованості зовнішньої та внутрішньої будови, процесів життєдіяльності павукоподібних до середовища існування.

Обладнання: мультимедійна презентація,  Презентація до теми павукоподібні

відео-матеріал



Відеоматеріал до уроку  "Чому павук не потрапляє в павутину"






таблиця «Ракоподібні»
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
                                                  Хід уроку
 І. Організаційний етап                                                                                                                              Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
 ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів
2.1. «Термінологічна розминка».                                                                                                                    Гетеротрофи;  гермафродити ;  роздільностатеві організми; двостороння симетрія, розвиток; розмноження; статевий диморфізм.
2.2. « Комп’ютерне тестування».
2.3. Індивідуальне опитування по темі «Ракоподібні»                                                                         -Охарактеризувати зовнішню будову ракоподібних,на прикладі річкового рака.                            -Особливості  внутрішньої будови рака.
  ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя . А зараз послухайте загадку,яка вкаже нам на назву тварини ,з якою ми будемо сьогодні знайомитися. 
1) Не руками снувалося,
 Не руками і ткалося,
 Десь далеко вродилося,
 У куточку вмостилося.
 Сидить злодій тихо-тихо,
 Комусь буде лихо-лихо. (Павук.)
А «візиткою» цієї тварини є…
2. Якої пряжі нема в продажі? (Павутини.)
3. Висить сито, руками не вито.(Павутин


Павуків можна побачити скрізь: у лісі, на городі, у саду, у будинках, на березі річки… Усі вони — прекрасні ткачі. За давньогрецькою легендою, уміння ткати павуки успадкували від лідійської дівчини Арахни. Рукодільниця наважилася викликати саму Афіну на змагання у ткацтві, за що й була жорстоко покарана: ображена богиня перетворила її на павука. У Греції павук так і називається — арахна, а наукова назва класу павукоподібних — Арахніди.
Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети та завдань уроку.                                           
  На сьогоднішньому уроці ми продовжимо  вивчати тип Членистоногі,і здійснимо подорож  до країни Павукоподібні.Метою на уроці …