понеділок, 7 грудня 2015 р.

Я-класний керівник


            Вчитель повинен бути не тільки гарним фахівцем - предметником, а й гарним психологом, який добре розуміє дітей та захищає їх інтереси. Добрі і людяні стосунки між учителем і учнем вбираються і застосовуються дитиною як норма життя.
 
      З метою впровадження ідеї  “Виховання інтересу до навчання,поваги один до одного і до старших,любові до рідного краю», я поставила завдання виховувати особистість, яка б: віддано любила свій народ, свою Батьківщину; з повагою ставилась до символів держави; знала і вивчала історію України, традиції, звичаї народу; добре володіла основами наук; удосконалювала свою особистість, розвивала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою; з любов’ю і повагою ставилась до батьків; оберігала природу, турбувалась про неї, примножувала її; сповідувала здоровий спосіб життя.
                   
           Як класний керівник намагаюся урізноманітнювати спілкування з учнями, пов’язувати його з повсякденним життям класу, не перетворювати на повчання, перелік настанов та інструкцій, годину для перевірку щоденників тощо. Вважаю,що партнерський підхід до учнів, справедливе та обєктивне ставлення до них, визначення права учнів на власну думку, повага до них – усе це забезпечить відвертість та ефективність спілкування класного керівника і вихованців.


Немає коментарів:

Дописати коментар