Презентація ШМО
природничо-математичного циклу
https://drive.google.com/file/d/0B7hu8bvarCxpc2xhV3lIQk1vY2s/view?usp=sharing
У своїй педагогічній та навчальній
діяльності члени методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
особливу увагу звертають на нові підходи до організації навчання та зростання
інтелектуального рівня дітей, розвитку логічного мислення, формування і
розвитку учня в тісному і постійному взаємозв'язку з природним і соціальним
середовищем.
На уроках біології, географії, фізики, хімії, математики,інформатики, історії,музичного мистецтва та художньої культури використовуються ефективні методи, прийоми та організаційні форми, що орієнтовані на особистість учня, на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей і реалізації інтересів та прагнень кожного учня.
На уроках біології, географії, фізики, хімії, математики,інформатики, історії,музичного мистецтва та художньої культури використовуються ефективні методи, прийоми та організаційні форми, що орієнтовані на особистість учня, на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей і реалізації інтересів та прагнень кожного учня.
Вчителі кожен по своєму організовують та
проводять уроки, будують навчально-виховний процес і досягають хороших
результатів, практикуючи як „традиційні” , так
і „новаторські”
заняття. У кожного вчителя свій стиль роботи, темп і ритм ведення заняття,
власні методи і прийоми, певні психолого-педагогічні здобутки.
Кожен вчитель під час проведення
навчальних занять приділяє належну увагу диференційованому навчанню та
індивідуальній роботі з учнями, використовує групові форми навчання на уроці в
оптимальному поєднанні з фронтальними, та додаткову робота з дітьми в позаурочний
час. Активізувалася
позакласна робота з природничих предметів.
Ширшим, глибшим та змістовнішим стало
проведення позакласних виховних заходів. Виховними заходами охоплюються учні
5-9 класів. Проведені заходи спрямовуються на поглиблення інтересу до вивчення
природничих наук та предметів художньо естетичного циклу, розвиток
інтелектуальних здібностей учнів та їх естетичних нахилів, виховання любові до
природи та рідного дому.
Немає коментарів:
Дописати коментар